fredag den 18. december 2015

Hjemmelavede julegaver


Julegaven til min mor og far

Denne gave har jeg lavet til min mor og far. Det er forskellige lækre, økologiske ting, samt et par hjemmelavede klude og noget sæbe. Der var et par ekstra ting i, som jeg ikke har taget billede af. Det er altid svært for mig, at finde noget til mine forældre, da de har alt (næsten), så jeg gik efter noget personligt og lidt lækkert, frem for at prøve at regne ud hvilken bog min far har lyst til at læse, og hvilken haveting min mor kunne tænke sig (især fordi jeg ikke kunne få vredet en ønskeseddel ud af dem)




Julegaven til min søster

Jeg har tre søstre: to ældre og én yngre. Den yngste får denne:

Det er et Le Creuset -fad og en hæklet bordskåner/grydelap. Det er en lille gave, men det er et rigtig lækkert fad, og efter jeg lavede grydelappen til mig selv, synes jeg det var en sød og praktisk gave : )


Gaven til mine niecer

Jeg har købt noget legekøkken-udstyr til mine niecer, og hertil har jeg hæklet en del frugt, pasta og så videre. De har helt sikkert en del i forvejen, men det er et rigtig sjovt projekt at lave, så jeg fik produceret en del legemad : )

Der er to videoer, hvor jeg viser en del af legemaden. Du kan se dem her: Firkantet legemad eller Rundt legemad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar