torsdag den 26. maj 2016

Designskolen - optagelse og bachelorprojekt

I dag har været en vild dag. Da jeg havde været i bad og havde fået lidt at spise tog jeg ud på skolen og afleverede min bachelor. Det er utroligt hvor mondænt det kan være at nå store milepæle i sit liv. Selvfølgelig er det kun min bachelorrapport, det er ikke fordi jeg nu er færdig med min uddannelse (Jeg skal stadig fremlægge mit projekt i næste måned). Selve afleveringen var kaos, både fordi der var virkelig mange mennesker i studieadministrationen, men også fordi jeg havde alt mit udstyr med, så jeg kunne interviewe Tea Tse Yan Kau  om hvordan det var for hende, at søge ind på designskolen. Video kan I se her.


Den er lavet fordi der er optagelsessamtaler til designskolen i denne og næste uge, og jeg fik en besked på min youtubevideo om hvordan man laver en god hjemmeopgave til designskolen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar