lørdag den 23. april 2016

Sådan orkerer man rundt om perler

Lørdagsvideo
Jeg ved det godt. Jeg siger altid, at jeg lægger videoer op om fredagen. Det gør jeg også, og har gjort det sidste år. Nu er der desvære sket det, at jeg ikke var færdig fredag, og så var der i øvrigt lige en konfirmation. Videoen kommer så op her nu (lørdag) og er langt bedre end den var i går på samme tidspunkt. Jeg beklager og forsøger at oploade til tiden i fremtiden. Ok, videre til det, som vi er her for - mønsteret!


(ENGLISH BELOW)


Start med at sætte en perle på (som vist i videoen) Det er ligegyldigt hvilken af metoderne du bruger.

herefter:
Bue: 6
Ring: 4 - 4 - 4

tre gange, sæt buen ned i det du orkerede rundt om perlen.

arbejd hen til den næste perle med bue: 8

gentag indtil der er 5 perler

2. række:
Bue 5 - 5
sæt ned i hver picot hele vejen rundt.

---------------------- ENGLISH --------------------------


 Start by tatting around a bead, then:

Chain: 6
Ring:4 - 4 - 4

three times. Then set this down into the tatting around the bead

2nd row
Chain 5 - 5
set this down in each picot around the shape.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar